فرمان آتش به اختيار؛ مهم‌ترين شاخصه‌ انقلابی‌گری/تقدیر از عملیات موشکی سپاه
کد خبر: 3612274
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

فرمان آتش به اختيار؛ مهم‌ترين شاخصه‌ انقلابی‌گری/تقدیر از عملیات موشکی سپاه

گروه اجتماعی: مديرکل تبليغات اسلامي مازندران درباره فرمان آتش به اختيار مقام معظم رهبري گفت: آتش به اختيار از مهم‌ترين شاخصه‌هاي انقلابی‌گری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکريان اميري امروز     31 خردادماه سال جاری در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از اقدام انقلابي سپاه پاسداران در عمليات موشکي موفق اخير نسبت به گروه تروريستي داعش در منطقه ديرالزور و انتقام شهادت هموطنان عزيزمان در حادثه تروريستي تهران، گفت: انقلابی‌گری از مهم‌ترين ثمره انقلاب امام خميني(ره) است و آتش به اختيار هم مهم‌ترين شاخصه فرد انقلابي است.
وي با بیان اینکه انقلابي‌گري يک فرهنگ اصيل در نظام اسلامي است، افزود: فرمان  آتش به اختيار مقام معظم رهبري، همان وصيت امام خميني(ره) که فرمود نگذاريد انقلاب در دست نااهلان بيفتد و خط و مباني فکري امام روح الله (ره) و انديشه‌هاي سياسي، علمي و عملي آن بزرگوار در تمام زندگي ما ساري و جاري شود.
 
مديرکل تبليغات اسلامي مازندران در ادامه با اشاره به برخي از بيانات مقام معظم رهبري در روز چهاردهم خرداد سال جاري در حرم مطهر حضرت امام (ره) تصريح کرد: ايستادگي در مقابل نظام‌هاي سلطه و استکباري مهم‌ترين درس امام راحل بود و امروز هم فرمان آتش به اختيار مقام معظم رهبري تکميل کننده همان انديشه و در امتداد سيره عملي امام روح الله است.
وی مهم‌ترين درس عاشورا را براي شيعيان و محبان اهل بيت‌(ع) شعار هيهات منالذله دانست و  ادامه داد: سازش با مستکبرين عالم هيچگاه براي امت اسلام سود و برکاتي نداشته است و امروز هم بايد بيانات مقام معظم رهبري (حفظه الله) فصل الخطاب همه مسئولان اجرايي کشور قرار گيرد.

استاد حوزه علميه و دانشگاه در مازندران مهم‌ترين برنامه دشمن و نظام هاي سلطه در سال‌هاي اخير را تهاجم و نفوذ در لايه‌هاي مختلف نظام اسلامي دانست و  اظهار کرد: فرمان آتش به اختيار در واقع ايستادگي و پايداري در مقابل اين توطئه‌هاي خصمانه و برنامه ريزي شده است.
وی فرمان آتش به اختيار را يک راهبرد استراتژيک در اين شرايط حساس دانست و تاکيد کرد: نيروهاي انقلابي و ارزشي و به تعبير رهبر عظيم الشان انقلاب افسران جنگ نرم بايد در چنين شرايطي در هر کجا که هستند و هر مسئولیتی که دارند باید احساس مسئولیت کرده و تصميم‌گیری بهنگام و صحيح  داشته و انقلابی اقدام کنند.

captcha