والدین فرزندان خود را با قرآن واکسینه کنند
کد خبر: 3599082
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

والدین فرزندان خود را با قرآن واکسینه کنند

گروه فعالیتهای قرآنی: والدین باید فرزندان خود را با قرآن واکسینه کنند و برای سلامت روح آن‌ها نیز به اندازه سلامت جسم ارزش قائل شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در مراسم یاد بود مرحوم محمدکاظم حسن زاده، از پیشکسوتان قرآنی که شامگاه گذشته 23 اردیبشهت‌ماه در مسجد ابوالفضلی مشهد برگزار شد، سیدمرتضی سادات‌فاطمی، قاری بین‌المللی، در جمع حضار گفت: تلاوت قرآن به تنهایی کافی نیست و باید با فهم مفاهیم عمیق آن همراه باشد، زیرا قرآن نازل شده تا علاوه بر تلاوت زیبای آیات آن، مفهوم واقعی آیات را دریابیم و به آن عمل کنیم.
وی به خاطره‌ای از سفرش به ایتالیا اشاره کرد و افزود: در این کشورها شاید قرآن تلاوت شود، اما چون تدبر و عمل به قرآن برای آنها ملاک نیست، شاهد هنجار شکنی‌ها هستیم.
این پیشکسوت قرآنی، در ادامه سخنانش با اشاره به لزوم عمل به قرآن اظهار کرد: چرا با گذشت نزدیک 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در جامعه آن‌چنان که باید حجاب رعایت نمی‌شود؟در واقع می‌توان گفت تنها دلیل این اتفاقات ناخوشایند عمل نکردن به آیات قرآن است.
سادات‌فاطمی در پایان با عنوان اینکه والدین باید فرزندان خود را با قرآن واکسینه کنند، ابراز کرد: ما برای جسم فرزندان‌مان ارزش زیادی قائل هستیم، اما برای روح آنها چرا به مقدار لازم حساسیت نداریم، بنابراین برای بهبود شرایط روحی فرزندان‌مان باید آنها را با قرآن واکسینه کنیم.
captcha