تببین شاخص‌های فرد اصلح از نگاه رهبری
کد خبر: 3595513
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

تببین شاخص‌های فرد اصلح از نگاه رهبری

گروه اجتماعی: مسئول پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از انتشار کتابچه با عنوان «انتخاب اصلح» با محوریت اصول رقابت‌های سیاسی در بیانات رهبر معظم انقلاب خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین مهدوی پارسا، مسئول پژوهش اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: کتابچه «انتخاب اصلح» با محوریت موضوعات معیارهای انتخاب اصلح بر اساس قانون اساسی، توصیه‌های امام راحل و بیانات سال‌های گذشته رهبر انقلاب در دوره‌های زمانی مختلف انتخاباتی، به منظور آشنا کردن عموم مردم با معیارهای انتخاب صحیح منتشر شد.
وی افزود: این کتابچه به تیراژ هزار نسخه در اختیار روحانیان مستقر و طرح هجرت، اعضای شورای هیئات مذهبی، اعضای کانون مداحان و برخی از چهره‌های تاثیرگذار شهرستان‌ها قرار می‌گیرد.
حجت الاسلام مهدوی پارسا با بیان اینکه امکان انتشار 500 نسخه دیگر از این کتابچه پیش‌بینی شده است، بیان کرد: محورهای مورد بحث در خصوص شاخصه‌های انتخاب اصلح برای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در این محصول فرهنگی بر اساس سه معیار ذکر شده، تشریح شده است.
وی با اشاره به اهمیت معیارهایی که در هر دوره‌ زمانی انتخاباتی، توسط رهبر معظم انقلاب بیان می‌شود، گفت: با توجه به اینکه معیارهای رهبری براساس محصول اخبار، توجه به چشم‌اندازها و تحلیل کارشناسان مختلف است، در این کتابچه نیز به این مهم به صورت ویژه پرداخته شده است.
مسئول پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: علاوه بر این، شاخص‌های فرد اصلح از نگاه رهبری و همچنین گزیده بیانات رهبر انقلاب درباره اهمیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در این کتابچه شرح داده شده است.
captcha