حضور نمایش«نافرجام» مازندران در جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد تهران
کد خبر: 3593036
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

حضور نمایش«نافرجام» مازندران در جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد تهران

گروه فرهنگی: نمایش«نافرجام» به نویسندگی «محمد نباتی» و کارگردانی «مصطفی اژدر پور» از دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری مازندران در دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد در تهران حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، نمایش«نافرجام» بر اساس طرحی از «مصطفی آژدر پور»  به نویسندگی «محمد نباتی» از دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری مازندران  در دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد با حضور   مومنی رییس حوزه هنری و کوروش زارعی مدیر مرکز  نمایشی حوزه هنری کشور در تهران  به اجرا در آمد.
به گزارش ایکنا  کارگردانی این نمایش را «مصطفی اژدر پور» از هنرمندان فعال ساروی به عهده دارد و در این نمایش«محمد جواد رحمانی»، «آرمان عطایی» و مصطفی اژدر پور» به ایفای نقش خود  پردازند.
همچنین این نمایش به ماجرای مردی نابینا از دل تاریخ می‌پردازد که  به دوران معاصر آمده و واقعه عاشورا و شهادت امام حسین(ع) را نقل می‌کند.
لازم به ذکر است: داوران این دوره از جشنواره سراسری تئاتر مساجد «تاجبخش فناییان».«ایوب آقاخانی» و «اعظم بروجردی» به عهده دارند.
به گزارش ایکنا دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد از یکم تا پنجم اردیبهشت ماه در مساجد تهران در حال برگزاری است.
captcha