ولایت پذیری و ولایتمداری برجسته ترین مولفه سپاه
کد خبر: 3591994
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

ولایت پذیری و ولایتمداری برجسته ترین مولفه سپاه

گروه اجتماعی: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: ولایت پذیری و ولایتمداری از برجسته ترین مولفه و خصایص نیروهای جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، خلیل صالحی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به اینکه دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است، گفت: معنویت و دین‌مداری، رمز ماندگاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. 
وی افزود: سپاه نهادی جوشیده ازقلب مبارزات مردمی باانگیزه‌های دینی و الهی است که از بدو تأسیس، دوم اردیبهشت 1358 تاکنون توانست در برابر انواع تهدیدات و حوادث از کشور و انقلاب اسلامی دفاع کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران تصریح کرد:  دارا بودن معنویت و دین‌مداری یک راهبرد اساسی برای پاسداری ازانقلاب اسلامی است و سپاه رسالت مهم حراست از مرزهای ارزش ها و تمامیت ارضی کشور را بر عهده دارد.
وی با اشاره به اینکه پاسداران با خدمت در سپاه برای خدا مجاهدت می‌کنند، افزود: ولایت پذیری و ولایتمداری نیز از برجسته ترین خصایص نیروهای جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
صالحی با اشاره به حماسه‌های سپاه در دوران دفاع مقدس، گفت: سپاه توانست درحفظ  کشور،  نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش بسیار چشمگیری ایفا کند، به همین دلیل حضرت امام(ره) در اهمیت نقش‌آفرینی سپاه در انقلاب اسلامی فرمودند: آگر سپاه نبود کشور هم  نبود.
ولایت پذیری و ولایتمداری برجسته ترین مولفه سپاه

captcha