اهدای قرآن به قاریان غنایی مسابقات بین‌المللی ایران
کد خبر: 3591094
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

اهدای قرآن به قاریان غنایی مسابقات بین‌المللی ایران

گروه بین‌الملل: رایزنی فرهنگی ایران در غنا در دیدار با قاریان غنایی شرکت‌کننده در سی‌و‌چهارمین مسابقات بین‌المللی قرآن کشورمان یک جلد کلام‌الله مجید به آنان هدیه کرد.

اهدای قرآن به قاریان غنایی مسابقات بین‌المللی ایران
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به دعوت سازمان اوقاف و امور خیریه و با همكاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آكرا، جمعی از قاریان برجسته قرآن كریم غنا در سی‌وچهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تهران شركت می‌كنند.
در راستای اعزام قاریان غنایی، نشستی در روز دوشنبه، 28 فروردین‌ماه با حضور قاریان منتخب شركت‌كننده این دوره از مسابقات در محل رایزنی فرهنگی كشورمان برگزار شد.
در این نشست، عباس ابوبکر صدیق، عیسی سعید، هاشم داوود، خانم زکیه محمد ثانی، یهوزا محمد کبیر و نورالحق یاهوزا حضور داشتند.
محمد حسن ایپکچی، رایزن فرهنگی كشورمان طی سخنانی در این دیدار، به تشریح جزئیات برگزاری سی‌وچهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به میزبانی سازمان اوقاف و امور خیریه و اهمیت اشاعه فرهنگ قرآن در بین مسلمانان غنایی پرداخت.
وی در ادامه، به برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن كریم ویژه ایام مبارک مبارک رمضان در آکرا اشاره و بر حضور قاریان برجسته غنایی در این مسابقات، تأكید كرد.
در بخش پایانی این دیدار، یک جلد كلام‌الله مجید به همراه کتاب «ایران دروازه ملل جهان» سازمان میراث فرهنگی کشورمان به قاریان اعزامی از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آكرا اهدا شد.

اهدای قرآن به قاریان غنایی مسابقات بین‌المللی ایران
captcha