حضور خبرنگاران طرح شهید «رهبر» در بازی‌دراز/ ایجاد استودیو در یادمان
کد خبر: 3590791
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
رحیمی‌زاده خبر داد:

حضور خبرنگاران طرح شهید «رهبر» در بازی‌دراز/ ایجاد استودیو در یادمان

گروه جهاد و حماسه: مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات آزادسازی بازی‌دراز عنوان کرد: خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر با صعود به این ارتفاعات در این منطقه حضور می‌یابند.

احمد رحیمی‌‌زاده،‌ مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ از حضور خبرنگاران جهاد رسانه‌ای طرح شهید رهبر در یادمان بازی‌دراز خبر داد و گفت: طی چند روز آینده خبرنگاران این طرح به بازی‌دراز می‌روند. همچنین اصحاب رسانه نیز در این طرح حضور دارند.

وی افزود: این اقدام به منظور پوشش اخبار برنامه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز، بزرگداشت سالروز شهادت علی‌اکبر شیرودی و یادواره شهدای بازی‌دراز انجام خواهد شد. همزمان با روز پنجشنبه، 7 اردیبهشت نیز بزرگداشت شهید شیرودی در روستای زرین‌چوب شهر سرپل ذهاب برگزار می‌شود. همچنین همزمان با روز جمعه، هشتم اردیبهشت‌ماه به ارتفاعات صعود می‌کنیم.

رحیمی‌زاده اعلام کرد: این برنامه از چهارم تا هشتم اردیبهشت‌ماه در سرپل ذهاب برگزار می‌شود. همچنین خادمان راهیان نور از سه روز پیش از صعود در منطقه حضور می‌یابند.

وی با اعلام اینکه برنامه‌های یاد شده به مناسبت سالروز آزادسازی بازی‌دراز انجام می‌شود،‌ از راه‌اندازی استودیو در سرپل ذهاب و یادمان بازی‌دراز به منظور انعکاس رویدادهای این ویژه برنامه‌ها خبر داد.

captcha