ثبت بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر شب اقامت در مازندران
کد خبر: 3585385
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

ثبت بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر شب اقامت در مازندران

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار مازندران گفت: تا کنون بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر شب اقامت در مازندران سفر کردند که این مقدار نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران ربیع فلاح امروز یکم فروردین ماه 96 در نشستی در جمع ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ضمن تبریک روز زن و ولادت حضرت فاطمه(س) گفت:  تا کنون بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر شب اقامت در مازندران سفر کردند که این مقدار نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سال 96 بر شعار اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند، افزود: در سال گذشته همه مسئولان نظام تلاش کردند تا با اتحاد و همدلی در راستای ارتقای اقتصادی استان و رونق تولید گام های موثری را بردارند.
استاندار مازندران تصریح کرد: علی رغم همه محدودیت های اقتصادی، راه‌های مواصلاتی مازندران توسعه پیدا کرد و در این روزها هیچ ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان مشاهده نشد و این توفیق خوبی برای استان مازندران است.
وی با تاکید بر افزایش بهره وری از امکانات موجود در مازندران، افزود: روستاهای مازندران کمتر از یک شهر نیست و امروز از امکانات نسبی برخوردار هستند.
فلاح اظهار کرد: 300 روستا در سال جاری به عنوان روستای بوم گردی معرفی شده که می‌تواند در اقتصاد روستائیان موثر باشد.
وی افزود: باید قیمت ارزاق عمومی  و کالاها رصد شود و چنانچه در جایی افزایش قیمت نامتعارف داشته باشند با جدیت برخورد شود.
استاندار مازندران با بیان اینکه مردم مازندران رتبه اول را در مشارکت عمومی دارا هستند، گفت: تا کنون بیش از 3 هزار و 400 نفر در حوزه شوراهای روستایی و شهری ثبت نام کردند.
ثبت بیش از 2 میلیون و 200 نفر شب اقامت در مازندران
captcha