7000 زائر از اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک خدمات گرفتند
کد خبر: 3585048
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

7000 زائر از اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک خدمات گرفتند

گروه فرهنگی: مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک گفت: حدود 7 هزار زائر از 10 روز گذشته تا کنون طی سه مرحله، از خدمات این اردوگاه برخوردار شدند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران از ستاد خبری راهیان نور شهید کابلی خرمشهر سرهنگ پاسدار احمد ذلیگانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اندیمشک گفت: بر اساس برنامه اعزام کاروان راهیان نور، اولین مکان استقرار زائرین مازندران در استان خوزستان در اردوگاه شهید جعفر زاده اندیمشک است.

 وی از ارائه خدمات و پذیرایی زائران راهیان نور به مدت یک شب در اندیمشک خبر داد و افزود:  کاروان‌ها پس از استراحت برای بازدید از مناطق و یادمان‌های فتح المبین، هفت تپه، اردوگاه ثامن الائمه و دهلاویه به این مناطق اعزام  می‌شوند.
مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک تصریح کرد: حدود 7 هزار  زائر از 10 روز گذشته تا کنون طی سه مرحله، از خدمات این اردوگاه برخوردار شدند.
 وی افزود: با همت سردار ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران بسته‌های فرهنگی آموزشی ارزشمندی که حاوی اطلاعات و نکات مهم دوران دفاع مقدس است به زائران اهدا می‌کند.
این مسئول افزود: ایجاد نمایشگاه فرهنگی، فضا سازی و فعالیت‌های قرآنی به صورت میدانی و ارائه مشاوره‌های فرهنگی اجتماعی متناسب با نیاز امروز جامعه از جمله اقداماتی است که کاروان‌ها در اردوگاه  از آن بازدید کرده و بهرمند می‌شوند.

وی افزود: قریب به 50 خادم الشهداء اعم از برادران و خواهران بسیجی، که در بین آنان همسران شهدای گرانقدر حضور دارند به خدمت‌گزاری زائران مشغول به فعالیت هستند.

ذلیکانی با اشاره به اینکه هفت تپه برای مازندران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: اگر امکانات و اعتبارات مالی تامین شود مقرهای اردوگاهی برای زائران در هفت تپه احداث می‌شود.

وی افزود: به دلیل اینکه منطقه فعلی اندیمشک از مسیر اصلی اهواز به خرمشهر خارج می‌شود قرار است در مجموعه اردویی شهید زین‌الدین اندیمشک اردوگاهی ایجادکنیم تا زائران مازندرانی در سال‌های آتی در آن مکان اسکان شبانه داشته باشند.
7000 زائر از اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک خدمات گرفتند
captcha