خرید 262 هزار عنوان در «عیدانه کتاب»
کد خبر: 3584042
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
طی 10 روز انجام شد؛

خرید 262 هزار عنوان در «عیدانه کتاب»

گروه ادب: با گذشت 10 روز از اجرای طرح «عیدانه کتاب» تاکنون 262 هزار و 35 نسخه کتاب از سوی 110 هزار و 104 نفر خریداری شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، طرح «عیدانه کتاب» با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» از 15 اسفندماه تا 15 فروردین در بیش از 700 کتابفروشی سراسر کشور اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی را با 20 درصد تخفیف و کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را با 25 درصد تخفیف خریداری کنند. 

تاکنون انتشارات «ققنوس»، «آموت»، «چشمه»، «میلکان»، «تیسا» و «هوپا» از جمله ناشران پرفروش طرح «عیدانه کتاب» شناخته شده‌اند، همچنین کتاب‌های «ملت عشق»، «من پیش از تو»، «جزء از کل»، «دختری که رهایش کردی»، «پس از تو» و «بی‌شعوری» تاکنون در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های طرح « عیدانه کتاب»  قرار گرفته‌اند. 

در طرح «عیدانه کتاب» تاکنون 262 هزار و 35 نسخه کتاب از سوی 110 هزار و 104 نفر خریداری شده است و استان تهران با 141 کتابفروشی، اصفهان با 93 کتابفروشی، قم با 89 کتابفروشی، خراسان رضوی با 71 کتاب‌فروشی، فارس با 44 کتاب‌فروشی و آذربایجان شرقی با 32 کتابفروشی در صدر پرفروش‌ترین استان‌ها به لحاظ تعداد کتابفروشی قرار گرفته‌اند. 

برای اطلاع از اسامی کتابفروشی عضو طرح «عیدانه کتاب» می‌توانید اپلیکیشن کتاب‌فروشی را از سایت خانه کتاب به نشانی «ketab.ir» دانلود کنید.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۶
0
0
سلام...کارتون بی نظیر بود...یکی از بهترین خبرهایی بود که میتونستم بشنوم....سال پربارونیکویی در پیش داشته باشید...ان شاءالله سرانه مطالعه درکشور ما هم بالا بره....
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۲:۰۲
0
0
من اطلاعی از طرح عیدانه کتاب نداشتم ولی همین چند روز پیش یه کتاب عمومی خریدم از کتابفروشی ای که اسمش توی لیست کتابفروشی های طرح عیدانه هست ولی اصلا بروی خودشون نیاوردن و بیست درصد تخفیف خبری نبود، واقعا متاسفم
captcha