«محمدجعفر صاحبی» در بستر بیماری
کد خبر: 3583624
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

«محمدجعفر صاحبی» در بستر بیماری

گروه فعالیت‌های قرآنی: یکی از اعضای فعال گروه‌‌ اهل بیت که این روزها در بستر بیماریست، نیازمند دعای خیر هم‌وطنان به‌ویژه جامعه قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مطلع شدیم که محمدجعفر صاحبی، از اعضای گروه تواشیح اهل‌ بیت و طاها به علت سکته مغزی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.
براساس اعلام خانواده وی، این فعال قرآنی سال گذشته نیز عمل قلب باز انجام داده است. وی هم‌اکنون وضعیت پایداری دارد و هوشیاری ایشان نسبت به روزهای گذشته بهتر شده است، اما همچنان خطر، رفع نشده و برای بهبودی ایشان نیاز به دعای خیر هم‌وطنان است.
محمدجعفر صاحبی،‌ هم در عرصه قرآنی و هم در عرصه تواشیح، فعالیت‌های اثرگذاری داشته‌ است که عمده این فعالیت‌ها با عضویت در گروه تواشیح اهل‌ بیت خود را نشان داده است. از ویژگی‌های صدایی این فعال قرآنی، باس بودن صدایش است که باعث شده تا وی یکی از بهترین صداهای باس کشور باشد.

محمدجعفر صاحبی
*برخی از اعضای گروه اهل بیت - صاحبی نفر اول از سمت چپ*
براساس گفته هم‌گروهی‌های وی، محمدجعفر صاحبی در هم‌خوانی‌ها و مدیحه‌سرایی‌هایی که در صداوسیما و در رسانه‌های دیگر ارائه شده است،‌ نقش مهم و به‌سزایی داشته است و همیشه در تمامی ضبط‌ها حضور آقای صاحبی به عنوان نقش اول در نظر گرفته می‌شود.‌
محمدجعفر صاحبی در سال 1341 متولد شد و بیش از 40 سال است که فعالیت قرآنی دارد. وی بازنشسته بانک صادرات بوده و همراه با گروه‌های اهل‌بیت و طاها به کشورهای عربستان، سوریه، لبنان، پاکستان، بوسنی و هرزگوین، بحرین، عراق، ترکیه، سوئد، فنلاند و ... سفر کرده‌ است. یکی از شاخصه‌هایش که تمام هم‌گروهی‌های وی بر آن تأکید دارند، اخلاق قرآنی ایشان است.
خبرگزاری قرآن برای سلامتی این قاری متخلق به اخلاق قرآنی، آرزوی شفای عاجل داشته و از همه هموطنان برای بهبودی ایشان درخواست دعا دارد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۹
0
0
دوست عزیز و معلم قرآن استاد صاحبی
و ننزل من القران ماهو شفاء و رحمة للمومنین
خداوند شفای عاجل به ایشان عنایت فرماید .
captcha