بهره‌گیری از ظرفیت بازرسی‌ها در انتقال تجربیات و پیشرفت برنامه‌ها
کد خبر: 3575787
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

بهره‌گیری از ظرفیت بازرسی‌ها در انتقال تجربیات و پیشرفت برنامه‌ها

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بازرسی از برنامه‌ها را فرصتی ارزشمند دانست و گفت: می‌توان از ظرفیت بازرسی‌ها برای پیشرفت و انتقال تجربیات استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در جلسه ستاد بازرسی از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای لشکر ویژه خط‌شکن 25 کربلا، اظهار کرد: مازندران دیار علویان و غیورمردانی است که در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی نقشی پررنگ و اثرگذار دارند.

وی با بیان اینکه امام راحل مایه عزت و افتخار جامعه اسلامی است، افزود: پیشرفت کشور و نظام را مدیون انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه امروز به برکت ولایت فقیه شاهد اقتدار جمهوری اسلامی در جهان هستیم، ادامه داد: ملت ایران اسلامی با هر زبان و گویشی در کنار یکدیگر ایستادند و در طول دوران مختلف انقلاب اسلامی به اسلام و انقلاب خدمت کردند.

علیزاده بیان کرد: علمای ترک‌زبان نقش مهمی در رشد و پیشرفت حوزه‌های علمیه دارند و مردم ترک‌زبان برای نظام و انقلاب خدمات زیادی انجام دادند.

وی افزود: همه ما سر سفره اهل بیت، قرآن و اسلام نشسته‌ایم که باید قدردان این ارزش‌ها باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بازرسی از برنامه‌ها را فرصتی ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: می‌توان از ظرفیت بازرسی‌ها برای پیشرفت و انتقال تجربیات استفاده کرد.

علیزاده با بیان اینکه اوقاف مازندران 13 اداره، هفت نمایندگی و بیش از 205 پست سازمانی دارد، گفت: اوقاف مازندران از لحاظ داشتن موقوفات در کشور رتبه سوم را دارد.

captcha