اجرای نمایش «آقای مهربانی» در ساری
کد خبر: 3575318
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
با موضوع امام رضا(ع)

اجرای نمایش «آقای مهربانی» در ساری

گروه فرهنگ: نمایش «آقای مهربانی» با محوریت امام رضا(ع) نوشته دکتر حسن دولت‌آبادی به کارگردانی یوسف یونسی از گروه تئاتر پژواک زیر نظر گروه ثبتی آکادمی عصرها از ساعت 18 تا سوم اسفندماه در سالن سلمان هراتی اداره کل ارشاد اسلامی مازندران به روی صحنه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران از مازندران علی رضا قنبری گفت:  مازندران دارای 33 گروه نمایش ثبت شده است که برای اولین بار با حمایت مدیران و فعالان هنری صاحب، خانه انجمن در اداره کل فرهنگ و ارشاد شد.
وی افزود: تهیه بانک کتاب، تجهیز سالن نمایش و برنامه‌ریزی برای تئاتر استان از اهداف این انجمن است.
عضو هیئت رئیسه انجمن نمایش مازندران تصریح کرد: در حال حاضر یک گروه تئاتر «مهر» در حوزه دفاع مقدس در جشنواره دوازدهمین جشنواره بسیج کشوری با نمایش«سرخ او» شرکت کرده است.
وی افزود: نمایش «آقای مهربانی» با محوریت امام رضا(ع) نوشته دکتر حسن دولت‌آبادی به کارگردانی یوسف یونسی از گروه تئاتر پژواک زیر نظر گروه ثبتی آکادمی به سرپرستی خودم عصرها از ساعت 18 از 24 بهمن ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی صحنه به روی صحنه رفت و تا سوم اسفندماه ادامه دارد.
این هنرمند عنوان کرد: نمایش «آقای مهربانی» ماجرای آهویی است که برای نجات خود به امام رضا(ع) پناه می برد.
قنبری با تقدیر از حمایت شهرداری ساری از تئاتر، اظهار کرد: شهرداری ساری اخیرا قول داده تا دو استند ثابت شهری را برای استفاده تبلیغاتی خانه انجمن در اختیار این انجمن قرار دهد.
اجرای نمایش «آقای مهربانی» در ساری

captcha