کم‌توجهی مدیران اجرایی به فرهنگ احترام به کارگر
کد خبر: 3575186
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

کم‌توجهی مدیران اجرایی به فرهنگ احترام به کارگر

گروه اجتماعی: مسئولان و مدیران اجرایی و همه دولت های گذشته به فرمایشات امام و مقام معظم رهبری در جهت حمایت از محرومان و مستضعفان، این فرهنگ نبی اکرم(ص) برای احترام به کارگر خم شد و دست کارگر را بوسید،توجه نکردند.

نصرالله دریابیگی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران گفت: یکی از اهداف قرآن تعالی انسان به ارزش‌های اسلامی است.
وی افزود: اگر کارگران با فرهنگ قرآن و عترت آشنا باشند بهره‌وری بیشتری داشته و محیط کاری امن و به دور از حاشیه خواهد بود.
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران تصریح کرد: کارگران به عنوان نخستین سربازانی هستند که در روزهای انقلاب به امامشان لبیک گفتند و  شریان حیاتی رژیم گذشته بریدند.
وی افزود:امروز کارگران با مشکلات بسیاری مواجه هستند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند.
دریابیگی اظهار کرد: با توجه به اینکه کارگران اعتقاد قلبی به انقلاب، امام، شهدا و ولایت فقیه دارند متاسفانه مسئولان و مدیران اجرایی و همه دولت های گذشته به فرمایشات امام و مقام معظم رهبری در جهت حمایت از محرومان و مستضعفان، این فرهنگ نبی اکرم(ص) برای احترام به کارگر خم شد و دست کارگر را بوسید،توجه نکردند.
وی درباره دغدغه‌های کارگران، افزود: امروز کارگران با مشکل معیشت، قراردادها و امنیت شغلی، خصوصی سازی که در مازندران به خصوص خواری تبدیل شده، مشکل دارند.
عضو شورای شهر قائمشهر با بیان اینکه امروز ثروت عادلانه توزیع نمی‌شود، اظهار کرد: امروز یک عده اصرافکار در جامعه وجود دارند ولی عده‌ای برای نان شب خود مانده‌اند.
دریابیگی ادامه داد: امیدواریم که دولت، دولت‌های گذشته و آینده آن شعارهایی که در انتخابات می دادند، عملی کنند.

captcha