کارگاه تخصصی کارگردانی، فیلم‌برداری و صدابرداری در بابلسر برگزار می‌شود
کد خبر: 3573418
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱
13 تا 15 اسفند؛

کارگاه تخصصی کارگردانی، فیلم‌برداری و صدابرداری در بابلسر برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرعامل انجمن فیلمسازان شمال از برگزاری نخستین کارگاه تخصصی از 13 تا 15 اسفندماه سال جاری به مدت سه روز در بابلسر خبر داد.

مهدی اکبری، مدیر عامل انجمن فیلمسازان شمال در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، گفت: انجمن فیلمسازان شمال کشور در نظر دارد جهت ارتقا سطح علمی هنرمندان جوان عرصه سینما اقدام به برگزاری کارگاه تخصصی فیلم‌سازی کند.
وی با ارائه این مطلب که تاریخ برگزاری کارگاه‌ها از 13 تا 15 اسفندماه سال جاری است، افزود: در این کارگاه‌های آموزشی تخصصی فیلم سازی به مدت سه روز در سه گرایش کارگردانی، فیلمبرداری و صدابرداری به مرکزیت بابلسر برگزار خواهد شد.
مدیر عامل انجمن فیلمسازان شمال با ارائه این مطلب که جهت حضور هنرمندان مناطق غربی و شرقی استان در این کارگاه کمک هزینه ایاب و ذهاب پرداخت خواهد شد، افزود: دراین کارگاه استاد حسن زاهدی به آموزش  صدابرداری، استاد  فریدون شیردل به آموزش فیلم برداری و یکی از کارگردانان مطرح کشور عرصه سینما به آموزش کارگردانی در سینما خواهند پرداخت.
 اکبری عنوان کرد: به کلیه شرکت کنندگان در این کارگاه ها گواهینامه حضور در کارگاه ارایه خواهد شد.
وی با بیان اینکه شرکت در این کارگاه برای اعضای انجمن رایگان می باشد، افزود:  داشتن سابقه ساخت حداقل سه فیلم برای کارگردان ها، فیلمبرداری حداقل سه فیلم و صدابرداری حداقل دو فیلم برا متقاضیان شرکت در این کارگاه ضروری است.
لازم به ذکر است، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن همراه ۰۹۱۱۳۱۵۷۷۹۷ تماس بگیرند.
حمید رضا گل محمدی تواندشتی
کارگاه تخصصی کارگردانی، فیلم برداری و صدا برداری در بابلسر برگزار می‌شود
captcha