اختتامیه نمایش اخلاقی «پاندا می خوام کمک کنم» در محمود آباد
کد خبر: 3569052
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

اختتامیه نمایش اخلاقی «پاندا می خوام کمک کنم» در محمود آباد

گروه فرهنگ: مراسم اختتامیه نمایش «پاندا می خوام کمک کنم» به کارگردانی احترام حسین پور از گروه تئاتر امروز دوازدهم بهمن ماه با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد محمود آباد و تنی چند از مسئولان شهری و هنرمندان این شهرستان در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری غدیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران نمایش شاد و موزیکال پاندا «آهای می‌خواهم کمک کنم» از سوی  گروه تئاتر همرهان محمود آباد وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمود آباد به نویسندگی «حسن دولت آبادی» و  کارگردانی «احترام حسین پور» از هفتم  بهمن ماه به مدت پنج روز در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری غدیر این شهرستان با موضوع اخلاقی تربیتی به روی صحنه رفت.
داستان نمایش به بچه پاندایی می پردازد که با نصیحت پدرش برای کمک کردن به دیگران راهی جنگل می شود و در این میان به علت ندانستن اصول کمک کردن به دیگران به مشکل بر می خورد و ... 
در این نمایش «طاهره محمدی» در نقش پاندا، «غزال کوشکستانی» در نقش پاندا، «میلاد عبدی» در نقش پاندای پدر، «یگانه خوشخو» در نقش گل و ماهی، «راحیل توکلی» در نقش پروانه، «نظام نجف پور در نقش «گاو» و رحیم حسینی» در نقش درخت به بازی پرداختند.
باز نویسی این نمایش را نیز «احترام حسین پور » به عهده دارد و «حمیدرضا گل محمدی تواندشتی»  به عنوان مشاور کارگردان در این نمایش همکاری داشتند .
«حسن رامی» به عنوان دستیار کارگردان، «میلاد عبدی» به عنوان مدیر صحنه، «محمد نورانی» به عنوان منشی صحنه، «پرستو نستاحی فر» به عنوان طراح گریم و صحنه، «احترام حسین پور» به عنوان طراح لباس و دوخت، «مجتبی قلی زاده» به عنوان مسئول نور، « صابر فرخزاده» به عنوان مسئول انتظامات  از یاری گران  این نمایش بودند.
در مراسم اختتامیه این نمایش با حضور امیر امیرنیا ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمود آباد، مهدوی عضوشورای اسلامی و تنی چند از مسئولان شهری از بازیگران و عوامل اجرایی این نمایش با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.
حمیدرضاگل محمدی تواندشتی
اختتامیه نمایش اخلاقی پاندا «می خوام کمک کنم» در محمود آباد
captcha