مدیریت قرآنی، جامعه را به سوی فرهنگ اسلامی سوق می‌دهد
کد خبر: 3564816
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

مدیریت قرآنی، جامعه را به سوی فرهنگ اسلامی سوق می‌دهد

گروه معارف: مدیر قرآن و عترت نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران گفت: رفتار و مدیریت قرآنی مدیران موجب تشویق و پیروی جامعه از فرهنگ اسلامی می‌شود. مدیریت رفتار قرآنی و عمل به آن موجب ترغیب و تشویق جامعه به سوی عمل به آموزه‌های آن می‌شود.

سرهنگ کیانوش امانی مدیر قرآن و عترت نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، گفت: بسیاری از گرفتاری‌های ما به خاطر عمل نکردن به قرآن است و انسان مومن باید در حوزه قرآن تلاش جهادی داشته باشد.
 وی با بیان اینکه فرهنگ هم مثل هوا برای بقاء و زندگی اسلامی لازم است، افزود: همانگونه که در هوای آلوده زندگی غیر ممکن می‌شود زندگی در فرهنگ آلوده هم مورد تهدید است. 
این مسئول در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  آداب و رفتار  مدیران قرآن و عترت سپاه را برگرفته از آموزه‌های قرآنی دانست امانی تصریح کرد: مدیریت با رفتار قرآنی و عمل به آن موجب ترغیب و تشویق جامعه به سوی عمل به آموزه‌های  قرآنی می‌شود.
وی رفتارهای مدیران قرآنی را حساس خواند و اظهار کرد: همه دشمنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام امکانات و تجهیزات برای تغییر باورهای دینی و به حاشیه بردن قرآن و اعتقادات در جامعه اسلامی به ویژه در نهاد سپاه  بسیج شدند و باید با هوشیاری کامل عمل کرد. 

تعمیق معنویت پاسداران در گرو عمل به منویات رهبری است

مدیر قرآن و عترت نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران، اظهار کرد: توجه و عمل به منویات ولی امر مسلمین، در حوزه اجرای دقیق برنامه‌های قرآنی ضمن اجرای ماموریت، موجب  تعالی بخشی نیروهای سپاه شده که این امر ادامه راه انقلاب اسلامی را با تقویت اخلاق قرآنی، ادب قرآنی و رفتار قرآنی هموارتر کرده و تعمیق معنویت پاسداران را محقق می‌سازد.
  
وی افزود: مدیران قرآنی سپاه می‌توانند از ظرفیت‌های موجود نهادها و دستگاه‌های مرتبط همچون؛ سازمان‌های اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با راه اندازی هیئت‌های اندیشه‌ورزی و بکارگیری نخبگان قرآنی بهره بگیرند.
قرآن و عترت سپاه کربلا مازندران سوم کشور شد
امانی کسب رتبه سوم سپاه کربلا در حوزه قرآن و عترت کشور  در سال جاری را مرهون تلاش و جدیت  مدیران و همکاران این سپاه در مازندران دانست. و عنوان کرد: در  ارزیابی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کشور سپاه کربلا مازندران حائز مقام سوم شد.
مدیریت قرآنی، جامعه را به سوی فرهنگ اسلامی سوق می‌دهد
captcha