مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی آیات در مازندران تمدید شد
کد خبر: 3564724
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی آیات در مازندران تمدید شد

گروه فعالیت‌هاز قرآنی: دبیر جشنواره ملی آیات و رسانه، مطبوعات، قرآن و عترت مازندران از تمدید مهلت ارسال آثار این جشنواره تا یکم اسفندماه 95 خبر داد.

حسن افشار دبیر جشنواره ملی آیات و رسانه، مطبوعات، قرآن و عترت مازندران در گفت‌وگو با  خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از مازندران، گفت: به درخواست اهالی رسانه، مهلت ارسال آثار جشنواره ملی آیات با موضوع «رسانه، قرآن و عترت» تا یکم اسفندماه 95 تمدید شد.
وی افزود: علاقه‌مندانبرای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در دو بخش مطبوعات شامل؛ خبر، گزارش، گفت‌وگو، مقاله، نقد، يادداشت و سر مقاله، عكس خبري، كاريكاتور، مصاحبه و تخصيص ستون يا صفحه ويژه و رسانه‌هاي ديجيتال شامل؛ بخش تارنماهای اینترنتی و رسانه‌های برخط، رسانه های همراه و هوشمند، بخش بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش نرم‌افزارهای رسانه‌ای به دبیر خانه ارسال کنند.

افشار با بيان اينكه هر متقاضی تنها می تواند در ۲ بخش و در هر بخش ۳ اثر را ارائه دهد، يادآورشد: آثاري که در فاصله زماني ۲۵دي ۹۴ تا ۲۵ دي ۹۵ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری ها و پایگاه‌هاي خبری منتشر شده، مي‌توانند در اين جشنواره شركت کنند.

وی افزود: مراسم اختتاميه جشنواره 11اسفند ماه جاري با معرفي برترين‌هاي هر بخش برگزار خواهد شد.

 افشار  اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی آیات «رسانه ، قرآن و عترت» به نشانی مازندران شهرستان ساری میدان امام خمینی(ره) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ارسال کنند.

دبیر جشنواره ملی آیات و رسانه، مطبوعات، قرآن و عترت استان مازندران با اشاره به اینکه این جشنواره به همت معاونت قرآن و عترت دستگاه فرهنگ و هنر استان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: روزنامه نگاران عضو اصلی خانه مطبوعات یا افراد دارای رابطه بیمه ای با یکی از رسانه ها و یا افراد دارای کارت حرفه ای روزنامه نگاری از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مي توانند در اين جشنواره شركت کنند.

وی ايجاد اشتياق و حركت عمومي براي انس با قرآن و عترت، تحکیم پیوند بین دین و رسانه با معرفی رسانه‌هاي برتر در باره مضامین عالی قرآن و عترت، ارج نهادن به هنر معنوي، ديني، اسلامي، ايراني و سنتي، ارتقای محتوا و کیفیت رسانه‌های( مكتوب و ديجيتال ) كشور، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها و توسعه ظرفیت‌های موجود رسانه‌های استان را از جمله اهداف برگزاري اين جشنواره عنوان کرد.
مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی آیات در مازندران تمدید شد



captcha