تعیین‌کننده سرنوشت سیاسی در جمهوری اسلامی برگ رای است نه برق شمشیر
کد خبر: 3564151
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

تعیین‌کننده سرنوشت سیاسی در جمهوری اسلامی برگ رای است نه برق شمشیر

گروه سیاست و اقتصاد: در جمهوری اسلامی نه برق شمشیر بلکه برگ رای تعیین‌کننده در انتخابات است و مردم در خرابی‌ها و آبادی‌هایی که فرد منتخب انجام می‌دهد مسئول هستند.

به  گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران سید علی قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران امروز 29 دی ماه  در همایش انتخابات مجمع اعضا، مدیران، مدرسین سازمان دانش آموزی مازندران، گفت: در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی اگر کسی قشون داشت با حمله به حکومت وقت آن را شکست می داد و حکومت را در دست می‌گرفت و با قدرت شمشیر بر جامعه حکومت می‌کرد.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران حق انتخاب حاکمان را بر اساس قرآن مستقیم یا غیرمستقیم به مردم واگذار کرد و مردم خود سرنوشت سیاسی خود را تعیین می‌کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در گذشته مردم تسلیم محض پادشاهان بودند، تصریح کرد: در جمهوری اسلامی نه برق شمشیر بلکه برگ رای تعیین‌کننده در انتخابات است و مردم در خرابی‌ها و آبادی‌هایی که فرد منتخب انجام می‌دهند مسئول هستند.
وی با بیان اینکه افرادی که خود را در معرض رای قرار می دهند باید توان خود را در انجام مسئولیت بسنجند و آنهایی که به کاندیداها رای می‌دهند باید در انتخاب درست دقت بیشتری کنند و مسئولیت این انتخاب را بپذیرند.
قاسمی اظهار کرد: همه کاندیداها توانایی خود را شرح دهند و از تخریب دیگران بپرهیزند.
در ابتدای این برنامه علی اصغر قیصری رئیس سازمان دانش آموزی مازندران گفت: مجامع دانش آموزی رکن چهارم سازمان دانش آموزی است و امید است با هدایت مربیان، مدیران شاهد بارش افکار و اندیشه های دانش‌آموزان باشیم.
وی افزود: سازمان دانش‌آموزی تشکیلات هدف‌دار در تربیت دانش‌آموزان است تا به فرد مسئولیت پذیری بیاموزد.
قیصری تصریح کرد: امروز 700  نفر از مربیان در سراسر استان برای فعالیت تشکیلاتی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.
تعیین‌کننده سرنوشت سیاسی در جمهوری اسلامی برگ رای است نه برق شمشیر

captcha