کاهش زمینه تخلفات اداری در دولت تدبیر و امید
کد خبر: 3563477
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
جانشین قائم مقام وزیر کشور:

کاهش زمینه تخلفات اداری در دولت تدبیر و امید

گروه سیاست و اقتصاد: جانشین قائم مقام وزیر کشور گفت: در دولت تدبير و اميد زمينه رضايتمندي مردم و كاهش تخلفات اداري فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران علي ملازاده جانشین قائم مقام وزیر کشور امروز 27 دی ماه در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی،  گفت: رضایت‌مندی ارباب رجوع و ترویج عفاف و حجاب  و تحقق دولت الکترونیک از برنامه‌هاي مهم براي تحقق حقوق شهروندی است.
 
مازندران جزو استان‌هاي برتر و سرآمد در زمينه حقوق شهروندي است
وی با بیان اینکه در دولت تدبير و اميد زمينه رضايتمندي مردم و كاهش تخلفات اداري فراهم شده است، تاكيد كرد: استان مازندران جزو استان‌هاي برتر و سرآمد در زمينه حقوق شهروندي است و اقدامات و فعاليت‌هاي بسيار خوبي در استان انجام شده است.
جانشین قائم مقام وزیر کشور وظیفه اصلی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و دفاع از حقوق شهروندی دانست و تصریح کرد: در زمينه ترویج عفاف و حجاب کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی برنامه ده‌گانه‌اي از سوی وزرات کشور ابلاغ شد و انتظار است همه دستگاه‌های اجرایی این برنامه‌ها را عملیاتی کنند.

ملازاده اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی 25 دستگاه باید درباره صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در قالب 310 بند برنامه‌هایی را عملياتي کنند.
کاهش زمینه تخلفات اداری در دولت تدبیر و امید
در ادامه ربیع فلاح استاندار مازندران طی سخنانی گفت: تكريم ارباب رجوع و خدمت به مردم از مصاديق رعایت حقوق شهروندی است.
وی افزود: در برنامه‌هاي وزارت كشور در سال 95 سه محور مهم و اساسي در نظر گرفته شده كه تحقق اقتصاد مقاومتي، تكريم ارباب رجوع و مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي در دستور كار استانداري مازندران قرار گرفته است.
استاندار مازندارن با تاکید بر اینکه باید اقدامات فرهنگي براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي بايد استمرار داشته باشد، تصریح کرد: مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي و مبارزه جدي با اعتياد از اولويت‌هاي مهم فعاليت اجتماعي در سال 95 در استان است و در اين راستا ضمن توقف رشد طلاق در استان شاهد كاهش طلاق نيز هستيم.
تنش زدايي از محورهاي اصلي فعاليت استانداری است
وي افزود: ايجاد آرامش و تنش زدايي از محورهاي اصلي فعاليت استانداری است و اميدواريم با همت همه مديران و مردم شاهد كاهش آسيب‌هاي اجتماعي در استان و رعايت حقوق شهروندي باشيم.

captcha