تقويت گفتمان انقلاب و رهبری از مهم‌ترين نیازهای امروز جامعه اسلامی است
کد خبر: 3563294
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
مديرکل تبليغات اسلامی مازندران:

تقويت گفتمان انقلاب و رهبری از مهم‌ترين نیازهای امروز جامعه اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: تقويت باورهای دينی و تقويت گفتمان انقلاب و رهبری از مهم‌ترين نیازهای امروز جامعه اسلامی است که بايد برای آن برنامه‌ريزی دقيق و هدفمندی شکل گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران حجت‌الاسلام ناصرشکريان اميری، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز 27 دی‌ماه سال جاري در نشست خبري که به مناسبت سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران در اين اداره کل برگزار شد، گفت: امروز منطقه و جهان به ويژه دنياي اسلام در شرايط بسيار حساس قرار دارد و با توجه به برنامه‌ريزي دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي و توطئه‌هاي دنياي استکبار تنها رمز عبور از بحران‌ها و مشکلات در جامعه اسلامي تبعيت محض از فرامين مقام معظم رهبری است .

وی يکي از عوامل ماندگاري نظام مقدس جمهوري اسلامي را ماهيت ديني انقلاب دانست و افزود: تقويت باورهاي ديني و تقويت گفتمان انقلاب و رهبري از مهم‌ترين نیازهای امروز جامعه اسلامي است که بايد براي آن برنامه‌ريزي دقيق و هدفمندي شکل گیرد و همه ما موظف هستيم در حفظ روحيه انقلابي جوانان و نوجوانان اهتمام ويژه‌اي داشته باشيم.

استاد حوزه عليمه و دانشگاه با اشاره به دشمني دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي در طي 38 سال گذشته تصریح کرد: ماهيت انقلاب اسلامي برگرفته از فرهنگ عاشوراست و با فرهنگ مقاومت و ايستادگي در برابر استکبار تداوم خواهد يافت و امروز هم بخاطر ايستادگي و مقاومت ملت شجاع و قهرمان ايران اسلامي در برابر زياده خواهي‌هاي دشمنان است که اينگونه دشمنان ايران اسلامي را در منطقه و جهان با چالش جدي مواجه کرده است .

ولايت فقيه رمز بقاي جمهوري اسلامي است

وي در ادامه ولايت فقيه را رمز بقاي جمهوري اسلامي دانست و افزود: پيروزي نظام مقدس جمهوري اسلامي با درايت و رهبري بي‌بديل حضرت امام خميني(ره) و با خون هزاران شهيد گلگون کفن انقلاب اسلامي در بهمن سال 1357حاصل شد و امروز تداوم آن پيروزي‌ها در گرو اطاعت‌پذيري از ولي فقيه است .

شکریان اظهار کرد: پيروزي انقلاب اسلامي در بهمن سال 57 تعجب بسياري از صاحبنظران، متفکران و انديشمندان جهان را برانگيخت و اين حادثه عظيم به عنوان الگويي مانا و بي‌نظير در تاريخ و جهان ثبت شد .

وی حضور مردم بصير ايران اسلامي را در همه عرصه‌ها از مهم‌ترين شاخص‌هاي انقلاب اسلامي دانست و افزود: وفاداري مردم آگاه و بصير ايران اسلامي در تمامي دوران‌هاي سخت انقلاب اسلامي يعني در روزهاي مبارزه با رژيم پهلوي، دوران دفاع مقدس، دوران فتنه‌هاي داخلي و خارجي و دوران توسعه و پيشرفت و آباداني کشور بر هيچ کسي پوشيده نيست و همواره مردم و مسئولان در تمامي اين دوران‌ها در کنار يکديگر قرار داشتند .

اين محقق و پژوهشگر علوم ديني در مازندران ولايت فقيه را از مهم‌ترين برکات نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و اظهار کرد: ولايت فقيه تنها عامل اقتدار ايران اسلامي است و امروز امنيت جمهوري اسلامي ايران مرهون درايت و رهبري بي‌بديل مقام معظم رهبری و جانفشاني رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت است .

تقويت گفتمان انقلاب و رهبري از مهم‌ترين نیازهای امروز جامعه اسلامي است

captcha