مدیرکل حفظ آثار مازندران به عنوان مدیر نمونه کشوری تقدیر شد
کد خبر: 3563031
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
از سوی سردار کارگر؛

مدیرکل حفظ آثار مازندران به عنوان مدیر نمونه کشوری تقدیر شد

گروه سیاست و اقتصاد: رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از سردارعبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به عنوان مدیرنمونه بنیاد در سال 1394 تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران  به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، امروز 26 دپی ماه در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که با حضور سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد،  سردار دکتر بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به عنوان مدیرنمونه بنیاد در سال 1394 تقدیر کرد.
در بخشی از لوح تقدیر سردار کارگر آمده است:
حفظ، شر و اشاعه فرهنگ غنی جهاد، ایثار و شهادت، سعادت و افتخار بزرگی است که نصیب فرندان غیور و انقلابی اینمرز و بوم گردیده است.
تشکر از تلاش و کوششی که  به نیت تقرب به خداوند متعال صورت می پذیرد از عهده انسان خارج است و بی شک خالق هستی خود نیکوترین پاداش را عطا خواهد نمود.
بدین وسیله از اقدامات ارزنده و صادقانه جنابعالی به عنوان «مدیر نمونه بنیاد در سال 1394» در تحقق اهداف بلند ایثار و شهادت که تبلور آن در حفظ انسجام و تلاش جدی نسبت به ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی استان مازندران، تعامل سازنده با نهادهای لشکری و کشوری، برگزاری منظم جلسات شورای هماهنگی استان، تدوین و انتشار کتب در تعهد اداره کل و انجام سایر مأموریت ها در حیطه و وظایف محوله، صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می نمایم.
امیدوارم در سایه حضرت بقت الله الاعظم(عج)  نیل به آرمان های متعالی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مد ظله العالی) در راه تداوم سیره شهداء پاینده و پایدار بمانید.
تقدیر سردار کارگر از مسئول خبرگزاری دفاع مقدس مازندران
یادآور می شود همچنین در همایش سراسری مدیران روابط عمومی و تبلیغات و مسئولین خبرگزاری دفاع مقدس که در تاریخ 11، 12 و 13 دی در مرکز فرهنگی 13 آبان(لانه جاسوسی) برگزار شد از حدیثه صالحی مسئول خبرگزاری دفاع مقدس مازندران از سوی سردار دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به منظور کسب رتبه  اول دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس مازندران در سال 1395 تقدیر به عمل آمد. 

captcha