برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان با موضوع «آزادسازی حلب و سوریه»
کد خبر: 3562583
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴

برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان با موضوع «آزادسازی حلب و سوریه»

گروه هنر: نمایشگاه نقاشی کودکان با موضوع «آزادسازی حلب و سوریه» 27 دی‌ماه در نگارخانه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افتتاح خواهد شد.

تارا حصاری، مدیر نمایشگاه نقاشی «آزادسازی حلب و سوریه» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: مجموعه‌‌ای از آثار 24 هنرمند کودک درباره آزاد‌سازی حلب و سوریه، دوشنبه این هفته 27 دی‌ماه ساعت 15 در گالری نگارخانه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در راستای اجرایی نمودن فرامین حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه ویژه خانواده در جامعه اسلامی و به منظور تربیت نسل آگاه و پیشرو و همچنین نهادینه‌سازی پیام مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمین برپا خواهد شد.

حصاری تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری این نمایشگاه در راستای رشد ذهنی و پرورش استعدادهای کودکان برای اثرگذاری در توسعه ایران اسلامی است.

مدیر نمایشگاه نقاشی کودکان «آزادسازی حلب و سوریه» با اشاره به اینکه در این نمایشگاه، کودکان آثاری را به نمایش می‌گذارند که از فکری تازه و خلاق برخوردار است گفت: این نمایشگاه دارای تنوع فکر و ایده نسل جدید هنرمندان کودک است و نقاشان این نمایشگاه با عشق و علاقه آثار خود را به کودکان حلب هدیه کرده‌اند.

وی تأکید کرد: برگزاری این نمایشگاه در واقع نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید چرا که خروجی آن می‌تواند در توسعه کشور اثرگذار باشد؛ معرفی توانایی‌های کودکان و همچنین تشویق و روحیه‌دهی به کودکان برای حضور مؤثر در جامعه، نهایتاً رشد ذهنی و پرورش استعداد‌های کودک را در پی دارد.

حصاری در پایان افزود: در حین برگزاری مراسم افتتاحیه از کودکان شرکت‌کننده در نمایشگاه با اهدای لوح، تقدیر به عمل خواهد آمد. علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 27 تا  30 دی‌ماه از ساعت 10 الی 17 از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۷:۲۱
0
0
برپایی این نمایشگاه باعث شناخت بهتر علاقمندان می‌شود
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۹
0
0
چه ايده خلاقي احسنت به اين هنرمندان
يوسفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۲
0
0
بانوان پر افتخار ايران زنده باد
captcha