فتنه 88 و پاره کردن عکس امام(ره) عقبه بلندمدت داشت
کد خبر: 3557732
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

فتنه 88 و پاره کردن عکس امام(ره) عقبه بلندمدت داشت

گروه سیاسی: امام جمعه بابلسر گفت: پاره کردن عکس امام(ره)، شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و مسایل دیگر چیزی نبود که در یک شب برنامه‌ریزی شده باشد بلکه عقبه‌ای بلندمدت داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران مراسم گرامیداست حماسه 9 دی امروز 9دی ماه 95 با حضور مردم ولایت‌مدار شهرستان بابلسر، مسئولان  لشگری و کشوری در سینما شقایق این شهرستان  برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور امام جمعه بابلسر، گفت: از زمان پیروزی انقلاب، دشمنان تهاجمات گسترده‌ای را علیه کشور ما تدارک دیدند که عمده‌ترین آنها یک تهاجم خارجی و یک تهاجم داخلی بود.
وی افزود: برای اولین بار در طول تاریخ، بلوک شرق و غرب با هم متحد شدند تا جمهوری اسلامی ایران را زمین‌گیر کنند اما مردم با اتحاد در برابر آنان ایستادند و اجازه ندادند دشمن ذره‌ای از خاک کشور را به تصاحب خود درآورد.
قلی پور با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی راه به جایی نبردند، اظهار کرد: فتنه  88  که نوعی کودتا بود و دشمنان جنگ احزاب را به راه انداختند، یک برنامه‌ریزی 10 ساله  پشت سر داشت.
امام جمعه بابلسر اظهار کرد: آمریکا و غرب سلطه‌گر هستند و به دنبال کشورهایی هستند که سلطه‌پذیر باشند، اما ما بر اساس قرآن، نه ظلم می‌کنیم و نه زیر سلطه ظالم می‌رویم. 
وی تاکید کرد: پاره کردن عکس امام، شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و مسایل دیگر چیزی نبود که یک شبه برنامه‌ریزی شده باشد بلکه عقبه‌ای بلندمدت داشت.
در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد، فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به توطئه دشمنان انقلاب اسلامی  پس از پیروزی انقلاب گفت: 9 دی ماه 88 یک تجدید بعیت و تجدید میثاق با ولایت است و مردم ایران با حضور خود در این روز حماسی ثابت کردند که با پایداری در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب نمی‌گذارند خدشه‌ای بر انقلاب وارد آید.
وی افزود: در طول حیات مبارک انقلاب اسلامی حداقل 16 فتنه بزرگ برای تحریف یا حذف انقلاب اسلامی روی داد که در همه آنها مردم با مسلح شدن به سلاح بصیرت نقش بارزی را در دفاع از آن ایفا کردند. 
حسین نژاد تصریح کرد: آنچه در خنثی‌سازی این فتنه‌ها به ویژه فتنه 88 نقش داشت بصیرت، خودباوری، اعتقاد قوی و مسئولیت‌پذیری مردم در قبال خون شهدا و اطاعت پذیری در قبال آرمان‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بود.
حمید رضا گل محمدی تواندشتی
فتنه 88  و پاره کردن عکس امام(ره) عقبه بلندمدت داشت

فتنه 88  و پاره کردن عکس امام(ره) عقبه بلندمدت داشت
فتنه 88  و پاره کردن عکس امام(ره) عقبه بلندمدت داشت
فتنه 88  و پاره کردن عکس امام(ره) عقبه بلندمدت داشت

captcha