کمپین سلفی‌ها برای حذف شبکه‌های ماهوار‌ه‌ای شیعی
کد خبر: 3537972
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
در مراکش تشکیل شد؛

کمپین سلفی‌ها برای حذف شبکه‌های ماهوار‌ه‌ای شیعی

گروه بین‌الملل: سلفی‌های مراکش به تبعیت از همتایان تندروی خود در مصر با راه‌اندازی کمپینی در این کشور، حذف شبکه‌های شیعی از گیرنده‌های ماهواره‌ای را خواستار شدند.

کمپین سلفی‌ها برای حذف شبکه‌های ماهوار‌ه‌ای شیعی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری شفقنا، سلفی‌های مراکش با نام‌گذاری خود به فعالان شبکه‌های مجازی مدعی شده‌اند که شبکه‌های ماهواره‌‌ای شیعی تأثیرات منفی بر ارزش‌ها و عقاید مردم برجای می‌گذارد.
براساس این گزارش، سلفی‌ها با راه‌اندازی صفحات مستقل در شبکه‌های مجازی اجتماعی نظیر «فیسبوک» و  «واتساپ» تبلیغات ضد شیعی خود را از سر گرفته و به هر روشی برای حذف شبکه‌های شیعی از گیرنده‌های ماهواره‌ای ترغیب می‌کنند.
در کمپین افراط‌گرایان سلفی نام شبکه‌هایی نظیر «المنار»، «الانوار»، «الکوثر»، «الایمان»، «الغدیر»، الفیحاء»، «الفرات»، «المسار»، «کربلا»، «المیادین»، «طه» و «هدهد» آورده شده است.
فعالیت‌های سلفی‌های مراکش علیه شیعیان و فتنه‌انگیز خواندن شبکه‌های ماهواره‌ای شیعه از سوی آن‌ها در حالی است که در پی تشدید گرایش عناصر وابسته به جریان سلفی مراکش به گروه‌های تروریستی نظیر داعش، پادشاه این کشور خواستار تغییر روش‌های تدریس دینی در این کشور شد.
captcha