حضور مربی راهنما در مسابقات قرآن دانش‌آموزان کشور
کد خبر: 3513625
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

حضور مربی راهنما در مسابقات قرآن دانش‌آموزان کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به حضور مربی راهنما، در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور اشاره کرد و گفت: مربی راهنماها نیروهایی اردویی، فرهنگی و فنی هستند.

علی مهدوی‌خواه، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به حضور مربی راهنما در سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در مشهد گفت: مربی راهنماها نیروهایی اردویی، فرهنگی و فنی هستند.
وی افزود: مربی راهنما فردی است که دارای ویژگی‌هایی همچون جوانی، هنرمند بودن و برخورداری از روابط عمومی بالا هستند که در امور فنی مسابقات تسلط کافی دارند.
مهدوی‌خواه با اشاره به اینکه هر مربی راهنما سه استان را پوشش می‌دهد، بیان کرد: تکریم دانش‌آموزان، اهدای شاخه گل به متسابقان، همیاری آن‌ها تا محل استقرار، ارائه اطلاعات فنی مسابقات و ... از جمله وظایفی است که برای این مربیان در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به تبیین آداب زیارت توسط مربی راهنماها برای دانش‌آموزان، اظهار کرد: همچنین در مدت برگزاری مسابقات، متسابقان نماز را در حرم مطهر رضوی به جماعت اقامه می‌کنند.
یادآور می‌شود، مرحله نهایی سی و چهارمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسرکشور با حضور ۴۹۵ متسابق دانش‌آموز پسر و دختر از 25 تیرماه تا اول مردادماه سال جاری درمشهد مقدس برگزار خواهد شد.
captcha