برگزاری نمایشگاهی با موضوع بیانات رهبری نسبت به فرهنگ
کد خبر: 3509033
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

برگزاری نمایشگاهی با موضوع بیانات رهبری نسبت به فرهنگ

گروه هنر: در ایام ماه مبارک رمضان و به منظور ترویج فرهنگ اسلامی نمایشگاهی از آثار هنری با موضوع نگاه رهبری به فرهنگ در فرهنگسرای امام (ره) برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امام (ره)، در این نمایشگاه گزیده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) درباره فرهنگ در قالب 66 اثر گرافیکی در ابعاد 50×70 به نمایش درمی‌آید و از روز دوم تیرماه به مدت دو هفته در فرهنگسرای امام(ره) دایر می‌شود.

در ادامه این خبر آمده، طی سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب تاکیدات جدی بر موضوع فرهنگ داشته و آن را از اقتصاد مهمتر دانسته‌اند و از فرهنگ به عنوان هوایی که ما در آن تنفس می‌کنیم یاد کرده‌اند. همچنین ایشان در دیدار اخیر خود با نمایندگان مجلس دهم به موضوع فرهنگ پرداخته و ضمن انتقاد از فضای جاری کشور در زمینه فرهنگ فرمودند: «در موضوع فرهنگ، نوعی ولنگاری و بی‌اهتمامی در دستگاه‌های فرهنگی به چشم می‌خورد، زیرا در تولید کالای فرهنگی مفید و جلوگیری از تولید کالای فرهنگی مضر، کوتاهی‌هایی صورت می‌گیرد.»

این نمایشگاه در راستای بهره‌گیری از فرهنگ اصیل و موثر اسلامی  مبتنی بر آرای فرهنگی رهبر فرزانه انقلاب از روز 2 تا 19 تیرماه در فرهنگسرای امام(ره) برپا می‌شود. همچنین علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر از آخرین اخبار برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری شهر تهران و فرهنگسرای امام (ره) می‌توانند به نشانی ساب‌پورتال  imam.farhangsara.irو رسانه خبری www.fhnews.ir  مراجعه کنند.

captcha