طرح «دست‌های مهربانی» در ساری اجرا شد
کد خبر: 3007594
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹

طرح «دست‌های مهربانی» در ساری اجرا شد

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری با بیان اینکه طرح دست‌های مهربانی با هدف اجرای امینانه نیت واقف امروز 27 اسفند ماه اجرا شد، ادامه داد: کمک به ایتام، نیازمندان، مستمندان، پرورشگاه‌ها و ... از اهداف اجرای این طرح است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری  امروز 27 اسفند ماه در جمع خبرنگاران در حاشیه اجرای طرح دست‌های مهربانی در جوار امامزاده عباس(ع) ساری خبر داد و گفت: این طرح یکی از طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که در مرکز استان مازندران اجرا شد.

وی با بیان اینکه طرح دست‌های مهربانی با هدف اجرای امینانه نیت واقف اجرا شد، ادامه داد: کمک به ایتام، نیازمندان، مستمندان، پرورشگاه‌ها و ... از اهداف اجرای این طرح است.

حیدری با اشاره به اینکه شهرستان ساری یکی از محدود شهرهای دارای نیت مرتبط با اجرای طرح دست‌های مهربانی است، افزود: اجرای نیت واقف این طرح به صورت شایسته و در فضای بسیار معنوی برگزار شد.

وی از حضور مسئولان استانی و شهرستانی در این مراسم خبر داد و گفت: حجت الاسلام قاسمی، امام جمعه موقت ساری، جواد واحدی، فرماندار ساری، رنجبر، رئیس اداره بهزیستی ساری و نماینده کمیته امداد، آموزش و پرورش و اوقاف مازندران برگزار گردید.

captcha