نظام اسلامی با صلابت و مقتدرانه به حيات ابدی و ماندگار خود ادامه می‌دهد
کد خبر: 2438330
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۴

نظام اسلامی با صلابت و مقتدرانه به حيات ابدی و ماندگار خود ادامه می‌دهد

نماينده ولی فقيه در استان مازندران و امام‌جمعه ساری گفت: با وجود تمام فشارهای سياسی و اعمال تحريم‌های جديد، نظام اسلامی با صلابت و مقتدرانه به حيات ابدی و ماندگار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، آيت‌الله طبرسی، نماينده ولی فقيه در استان مازندران و امام‌جمعه ساری روز جمعه، پنجم ‌آبان‌ماه مصادف با عيد سعيد قربان در خطبه‌های بعد از نماز در مصلای ساری بيان كرد: با تبعيت از ولايت فقيه می‌توان بقا و ثبات سياسی نظام اسلامی را ضمانت كرد كه ثابت كردن اين امر با حضور مردم در عرصه‌های مختلف بيانگر اين مدعاست.
وی افزود: هدف از اعمال تحريم و فشارهای اقتصادی و سياسی توسط دشمنان اسلام و ايران اسلامی ايجاد تفرقه بين مردم و مسئولان و در نهايت ضربه زدن به پبكره نظام اسلامی است.
طبرسی اظهار كرد: با رهنمودها و درايت ايشان و اتحاد مردم و مسئولان از اين تحريم‌ها و فشارهای اقتصادی و سياسی نيز با موفقيت و سربلندی عبور خواهيم كرد اما مسئولان بدانند بيش از پيش بايد تلاش كنند تا مشكلات معيشتی مردم را با راهكارهای درست و اصولی حل كنند.
امام‌جمعه ساری عيد قربان را به عنوان مظهر و نماد اتحاد و همبستگی مسلمانان دانست و بيان كرد: جايگاه اعياد سعيد قربان و غدير در دين مبين اسلام از مرتبه والايی برخوردار است و امت اسلامی بايد به نحو مطلوب از ظرفيت و فضيلت اين نماد عينی برای اتحاد و همبستگی مسلمانان استفاده كنند.
captcha