يادواره سرداران و 1100 شهيد شهرستان ساری برگزار می‌شود
کد خبر: 2409963
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰

يادواره سرداران و 1100 شهيد شهرستان ساری برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: سومين يادواره سرداران و هزار و 100 شهيد شهرستان ساری‌ صبح پنجشنبه، 23 شهريورماه در مصلای ساری برگزار می‌شود.

‌سيد‌عباس حسينی‌نژاد، فرماندار ساری در گفت‌وگو با خبرگزاری قرانی ايران(ايكنا) نمايندگی ساری شعبه مازندران، با بيان اين مطلب، گفت: سومين يادواره سرداران و هزار و 100 شهيد شهرستان ساری‌ صبح پنجشنبه، 23 شهريورماه از ساعت 10 صبح تا 12:30 در مصلای ساری برگزار می‌شود.
وی افزود: اين يادواره با سخنرانی آيت‌الله سيد‌احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران و مداحی حاج‌صادق آهنگران برگزار می‌شود.
فرماندار ساری با اشاره به اينكه برگزاری يادواره های شهدا به‌منظور يادآوری و تقويت فرهنگ ايثار و شهادت در بين جامعه اسلامی است، تصريح كرد: تجليل از مقام شامخ شهدا و تجديد پيمان با آرمان‌های معمار كبير انقلاب در يادواره‌های شهدا متجلی می‌شود.
حسينی‌نژاد با بيان اينكه كميته‌های مختلفی برای هر چه بهتر برگزار شدن سومين يادواره سرداران و يك‌هزار و 100 شهيد شهرستان ساری تشكيل شده است، افزود: مسئولان شهرستانی و استانی در اين مراسم حضوری پررنگ‌تر داشته باشند.
وی با اشاره به ارسال دعوتنامه‌های شخصی برای نخستين‌بار به خانواده‌های شهدای شهرستان با امضای نماينده ولی فقيه در استان و فرماندار ساری، افزود: همه مديران دستگاه‌های اجرايی استان در يادواره شهدا ساری دعوت شدند.
فرماندار ساری از چاپ دو هزار و 500 متر مربع بنر عكس شهدای شهرستان ساری و توزيع آن در سطح شهر ساری و حومه خبر داد و اظهار كرد: تمامی عوايد و هزينه‌های اين يادواره با كمك‌های مردمی و از طريق اصناف و نهادهای فرهنگی غيردولتی شهرستان تأمين شده است.
captcha