مسابقات قرآن اوقاف مازندران در فریدونکنار آغاز به‌کار می‌کند
کد خبر: 1318946
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
صبح فردا؛

مسابقات قرآن اوقاف مازندران در فریدونکنار آغاز به‌کار می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اوقاف بابلسر، گفت: سی‌وششمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف مازندران فردا، 28 آبان‌ در امامزاده قاسم(ع) کاردگر محله فریدونکنار آغاز به‌کار می‌کند.


حجت‌الاسلام مصطفی سیفی کناری، رئیس اوقاف و امور خیریه بابلسر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، با اشاره به اینکه سی‌وششمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه، گفت: این مسابقات به میزبانی این اداره و در امامزاده قاسم(ع) کاردگر محله فریدونکنار و امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر برگزار می‌شود.



وی افزود: در این دوره از مسابقات 450 متسابق قرآنی طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 28 و 29 آبان‌ماه به رقابت با هم  می‌پردازند.



سیفی با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری مناسب این مسابقات را انجام داده است، تصریح کرد: جهت برگزاری این مسابقات همه تدارکات از جمله اسکان داوران در هتل آنا بابلسر طی دو روز، اسکان متسابقین، پذیرایی، هماهنگی با مرکز بهداشت جهت استقرار اورژانس و یک پزشک انجام شده است.



وی افزود: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات با سخنرانی حجت‌‌الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، امام جمعه فریدونکنار، با حضور 850 نفر از متسابقان و مدعوین صبح فردا سه شنبه 28 آبان ماه 92 برگزار می‌شود.



سیفی کناری اظهارکرد: فرمانداری شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار و هیئت‌ امنای امامزاده قاسم(ع) فریدونکنار و امامزاده ابراهیم(ع) بابلسرو نیز مسئولان ناجا نقش مهم و موثری جهت هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات داشته و دارند.

captcha